Methoden van verzenden – Retino
Meteen naar de content

Gratis verzending in heel Nederland!

    Methoden van verzenden

    Verzending

    Bij het afrekenen bieden wij onze klanten een keuze uit verzendopties, en de levertijden voor elke verzendoptie worden duidelijk weergegeven vóór de aankoop.

    Houd er rekening mee dat de verzendtijden 'afkomstig zijn van onze verzendprovider' en altijd geschat zijn. Zodra een bestelling ons magazijn heeft verlaten, is het in handen van de leverings-/verzendprovider om deze binnen de aangegeven tijd te bezorgen.

    Maar als u vertragingen bij de levering ervaart, neem dan contact met ons op via onze toegewijde helpdesk info@retino.nl  en wij zullen u helpen bij het oplossen van het probleem en contact opnemen met de verzendprovider om uw bestelling zo snel mogelijk te bezorgen.


    Gratis verzending

    Gratis verzending is beschikbaar zoals geadverteerd, alleen voor bestellingen tussen 75.

    Pre-orders

    Voor pre-orderartikelen dient u er rekening mee te houden dat deze producten onderhevig zijn aan 'leveringsvensters'. Deze vensters zijn geschat en zijn afhankelijk van onze leverancier(s) die op tijd voorraad leveren.

    In zeer zeldzame gevallen kunnen onze leveranciers vertragingen ondervinden die buiten hun controle liggen, waardoor we de voorraad laat ontvangen of slechts gedeeltelijke levering van de voorraad ontvangen en dus bestellingen ons magazijn iets later verlaten dan verwacht.

    Als u vertragingen in de levering ervaart, neem dan contact met ons op via onze toegewijde helpdesk info@retino.nl  en wij zullen u helpen bij het oplossen en samenwerken met de verzendprovider om uw bestelling zo snel mogelijk te leveren.

    Internationale & Europese bestellingen

    Internationale verzending kan tot 14-20 dagen duren vanaf de datum van verzending, of langer, afhankelijk van eventuele leveringsproblemen of vertragingen binnen uw land. Vanwege wereldwijde supply chain-uitdagingen kunnen verzendtijden langer zijn dan normaal.

    We leveren wereldwijd zonder extra heffingen of belastingen bij aflevering - de prijs die u bij het afrekenen ziet, is de uiteindelijke prijs die u betaalt!

    Als u vóór de levering enige kosten in rekening gebracht krijgt, neem dan contact met ons op via onze toegewijde helpdesk info@retino.nl  en wij zorgen ervoor dat deze voor u worden gedekt. We zijn een in het VK gevestigd bedrijf en streven ernaar om binnen de aangegeven verzendvensters te leveren. Voor verre locaties vragen wij u vriendelijk om geduld te hebben en te wachten tot de laatste dagen van uw leveringsvenster voordat u contact met ons opneemt over uw levering.

    Ruilen

    Als u een artikel wilt ruilen, neem dan contact met ons op via onze toegewijde helpdesk info@retino.nl en wij regelen de retourzending van uw product en de omruiling.

    Retourzendingen

    We vertrouwen erop dat u tevreden bent met uw Retino-aankoop, maar als u niet helemaal tevreden bent, kunt u het ons op elk moment binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. Producten moeten ongedragen, ongebruikt en onbeschadigd in de originele verpakking worden geretourneerd. Als producten zijn geopend en gebruikt, wordt er een restocking fee in rekening gebracht.

    Restituties kunnen alleen worden verstrekt voor aankopen die online zijn gedaan op info@retino.nl . Restituties worden niet geaccepteerd voor artikelen die zijn gekocht bij distributeurs van derden.

    Neem voor een terugbetaling eerst contact met ons op via onze toegewijde helpdesk info@retino.nl retourneer uw artikel(en) naar ons op onder

     

    Return Address

    Retino Recovery
    Rigtersbleek Westend 3

    7521 RA Enschede

    Enschede

    Nederland

     

    Defecte items

    Wij streven ernaar om onze klanten kwaliteitsproducten te bieden. Indien een product defect blijkt te zijn, bieden wij u graag een vervanging aan. U dient wel bewijs van aankoop te kunnen leveren. Wij behouden ons het recht voor om het artikel te onderzoeken om vast te stellen of het defect is.

    Indien het product beschadigd is tijdens de levering, dient u binnen 24 uur na ontvangst van het product contact met ons op te nemen via e-mail. Indien u dit nalaat, kan dit gevolgen hebben voor uw claim bij de verzekeringsmaatschappij en kan er geen vergoeding worden verleend.

    Als het product defect blijkt te zijn, dan wordt er een vervangend artikel naar u verzonden, afhankelijk van de beschikbaarheid van de voorraad, of er wordt een voucher of terugbetaling uitgegeven. U ontvangt binnen 10 werkdagen na ontvangst van het product op het bovenstaande retouradres een reactie op uw claim voor defecte artikelen. Voor defecte of beschadigde goederen dient u een kopie van uw verzendbewijs mee te sturen. Als het product na controle defect blijkt te zijn, zullen wij de kosten van de verzending aan u vergoeden.

    Let op:

    • Retino kan niet verantwoordelijk worden gehouden voor vertragingen in de levering die buiten onze controle vallen.
    • Klanten zijn verantwoordelijk voor het nauwkeurig invullen van het retourformulier.
    • U dient de originele factuur of een kopie daarvan mee te sturen met het retourpakket.
    • Indien uw product tijdens het transport verloren gaat, is Lumi Therapy niet aansprakelijk, maar wij zullen er alles aan doen om het probleem op te lossen.
    • Wij verzoeken u vriendelijk om 7 werkdagen vanaf de dag van retourzending te wachten totdat uw account is gecrediteerd.
    • Helaas kunnen gepersonaliseerde items niet worden geretourneerd of geruild.

    Gratis verzending

    2.500+ Tevreden klanten

    2 jaar garantie